Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Tuesday, April 13, 2010

Wansteddy servis

Teringin nak gunakan design sendiri sebagai background blog. Design pun dah berlambak aku reka dan simpan. Masalahnya bila nak upload macam-macam terjadi. Saiz tak ngam la. Senget la. Sudahnya impian background design sendiri tinggal angan-angan je la.
Sekarang mungkin format blogspot lebih mudah dan banyak tutorial cara-cara nak upload design sendiri dalam blog. Tapi aku masih tak berkesempatan nak cari cara sesuai. Sedangkan mencari saiz header sorang member blog pun terkial-kial. Aku dah sampai tahap pasrah dah ni. Kesian Iem, dah lama tunggu design headernya siap. Bukan aku tak usaha cari saiz header yang padan dengan blognya. Tapi bila aku yakin betul saiznya dah sesuai tak ngam jugak, hai... Masih berusaha keras selesaikan masalah ni.
Harapan aku lepas ni aku akan lebih yakin nak design header. Tak seronok biarkan pelanggan tertunggu-tunggu hasil kerja kita.
Bagi yang masih belum tahu tentang kerja design header Wansteddy. Aku cas RM30.00 (tiga puluh ringgit Malaysia) untuk header + badge + poster mini.
Murah ke mahal? Member ofis kata tak berbaloi sebab aku perah otak jugak buat kerja ni. Walaupun aku ubahsuai template design aku yang sedia ada. Tapi tetap usaha tu. Masalahnya aku ni memang jenis tak reti nak letak harga. Sudahnya aku puas hati dah dengan harga RM30 tu heheh... Untung rugi tolak tepi. Yang penting pelanggan aka kawan suka, aku terlebih suka :)
Ada masa nanti aku upload semua hasil kerja header samada dari segala contest dan tempahan pelanggan.

0 comments:

Wansteddy Studio