Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Thursday, July 15, 2010

Sewing Machines

Selalunya aku design simple-simple je untuk kategori item rumah macam perabot dan alatan elektronik versi vector. Tapi dek kerana aku tertawan hati dengan mesin jahit milik Ayu yang comel dengan elemen kerawang, aku jadi teringin sekali abadikan mesin jahit Ayu sepenuhnya. Sayang sekali aku tak punya kerawang yang sama dengan mesin jahit asal. Ubahsuai sajalah dengan mana-mana saja kerawang yang aku ada. Hasilnya begini. Okeylah kan. Kalau aku nak beli mesin jahit mesti yang comel-comel begini bukan pentingkan fungsinya sangat! hahaha... Tapi confirm aku tak beli mesin jahit sepanjang hayat ini. Kerana rahsianya aku bertangan keras bab-bab menjahit, suam-menyulam, kait-mengait dan seangkatan dengannya... hehe... Pendek kata, tak berbakat bab-bab bidang jahitan ni.

0 comments:

Wansteddy Studio