DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA

DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA
Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Thursday, September 30, 2010

Dolly

Proses kerja tempahan asyik bertangguh. Kerana belum dapat putuskan final design untuk ongoing design. Kadang-kadang rasa tak senang hati juga sebab pasti buatkan pelanggan lain resah menunggu giliran untuk dorang pulak. Bagaimanapun dah ada design tambahan aku buat tapi belum publish sebab perlu dapatkan persetujuan dari pihak pelanggan dulu.
Antara design yang aku buat senyap-senyap tapi belum publish ialah dolly ini. Pemiliknya pelanggan Whitey Mommy. Belum pun berkesempatan singgah ke blog pemilik dolly ini. Cuma tengok hasil kerja Whitey Mommy yang memang kemas dan cantik tu. Bagi yang berminat mengambil tempahan ubahsuai layout blog, jemputlah bertandang ke blog Whitey Mommy. Beliau memang designer yang berbakat. Dolly ini dihasilkan berdasarkan gambar pemilik blog. Tidaklah 100% tepat. Namun tema warnanya mengikut warna pakaian pelanggan ini. Diharapkan Sya dan pemilik dolly ini gembira dengan hasilnya.

8 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil on October 1, 2010 at 8:10 AM said...

Dolly wan sgt2 cantek.. Tak sabar akak ni.. ;o) Cute sgt hasil design wan..

mummy_ayu on October 1, 2010 at 8:17 AM said...

cantiknye dolly tu....

Wansteddy Tales on October 1, 2010 at 5:59 PM said...

mama aqil ~ kesal jugak kerja utk akk belum dpt publish. wan target siapkan pelanggan yg still ongoing dlu, kalau bnyk2 design nnt kelam kabut pulak risau ><

Wansteddy Tales on October 1, 2010 at 6:00 PM said...

simple je ayu, sbb sya nk cepat ><

Whitey Mommy on October 1, 2010 at 10:58 PM said...

cantik sesangat...terima kasih kak wan... lebiu...

Wansteddy Tales on October 5, 2010 at 1:47 PM said...

whitey mommy ~ sama2 kasih :)

::..mis♥nana..:: on October 6, 2010 at 4:41 PM said...

cantiknyer ...

Wansteddy Tales on October 11, 2010 at 2:21 AM said...

mis nana ~ trimas :)

Wansteddy Studio