Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Thursday, December 2, 2010

Banner Cik Dya

Design banner ini untuk Cik Dya. Design segera sebab waktu ditempah tu aku pun tengah sibuk dengan kerja kat pejabat. Kendian Cik Dya pun nak guna cepat. Hasilnya... Sesimple beginilah. Yep, dollynya aku ubahsuai dari dolly karektor blog aku. Asalkan aku yang design, kes segera pulak tu... apa salahnya kan ;)
BLUE
PINK

3 comments:

AcuRose on December 3, 2010 at 12:41 PM said...

uh..nicely done
simple2 pun outstanding design
semua yg wan buat slalunya meletop..
catchy lah wan design ni..
2 thumbs up!

Nurul Nadia on December 4, 2010 at 3:56 PM said...

wow ... cik dya punya ke..huhu..memang cantek laaaa sis ... terbaik laa..cute bangat!!

Anonymous said...

Aku terletak blog Anda menggunakan google dan saya harus mengatakan, ini adalah salah satu artikel terbaik ditulis dengan baik aku telah dilihat dalam waktu yang lama.

Wansteddy Studio