Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Wednesday, December 29, 2010

Header Dolly Ila

Header ini milik Ila dari blog Siapa Saya? Sayalah... Ila menyerahkan sepenuhnya idea dan konsep untuk difikirkan beserta bekalan 3 gambar keluarga. Dengan tajuk dan jenis gambar diberi, saya dapat idea rekabentuk header sebegini.
Tema yang mudah. Berposing di dalam rumah dengan rekabentuk gabungan english dan sedikit tema moden. Diharapkan Ila menyukai hasil yang diberikan :D

Sila klik gambar untuk paparan yang lebih jelas

10 comments:

f a i z a h 's on December 29, 2010 at 7:58 PM said...

Rasa nk order lg je header blog..cantek2 skrg design...huhuhu

Wansteddy Tales on December 29, 2010 at 8:11 PM said...

@f a i z a h 's

trimas Faizah... saya harap customer saya suka. wat masa skrg kena stop dlu ambil order takut pnjg sngt list nnt yg order sebelum2nya marah2 dsgn lmbt siap hehe... sbnrnya mmg dah lmbt sgt pn >< bila saya open balik nnt segera saya maklumkan dlm entry baru :D kecuali customer yg btl2 sngup tgu lama. yg xkn komplen kenapa dsgn blm siap2 lagi yg tu jenis pasrah je saya dgn senang hati masukkn dlm list hehe teruk btl designer ini XD

nba-Nur on December 29, 2010 at 10:37 PM said...

Cantiknya design baru ni..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) on December 30, 2010 at 9:07 AM said...

cantik tau.. saya puas hati..saya tunggu pun lama.. tapi saya tak kisah sbb memang nak wan yg buat.. sanggup tue bertahan dgn header buruk semata2 nak tunggu wan..haha

mesti mak saya kembangkuncup tgok gambar mak saya ada kat header blog anak dia..glamer mak i tau.. TQ Wanzzzzzzzzzzz.muahhhhhhhhhhhhh

saljihitam on December 31, 2010 at 12:04 AM said...

salam. wah akak.. cantiknya. akak design pakai software ape ? bestnyee ade bakat macam ni...

Wansteddy Tales on December 31, 2010 at 4:29 PM said...

nba nur ~ trimas...

Wansteddy Tales on December 31, 2010 at 4:30 PM said...

Baby ~ mntk maaf sngt lama tgu. tu bnyk lagi customer delay design. smpi xterbuat dah harap2 dorg pn mcm Ila, boleh sabar menanti :D

Wansteddy Tales on December 31, 2010 at 4:31 PM said...

saljihitam ~ adobe illustrator je dik. akk mmg jarang guna software lain :D

So Shy Lady (SSL) on January 1, 2011 at 12:09 PM said...

hny 2011. moga thn ni lbih sukses.

cantik, wans. akak pun mmg niat nk tmpah gak dulu tp tngok snarai rmainya.... nanti dlulah

Wansteddy Tales on January 4, 2011 at 6:06 PM said...

so shy lady ~ trimas akak, terharu dgn wish tu... mudah2an diperkenankan. doakan kejayaan juga buat akak sekeluarga..

next da nak kurang wan akan buka semula tempahan akak. tp bkn dlm waktu 2, 3 bln ni. jadual penuh :D

Wansteddy Studio