Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Friday, August 20, 2010

Iguana dolly

Projek ni dapat sekitar Julai lepas. Tapi makan masa panjang untuk disiapkan. Al maklum nak proses vector haiwan memang bukan kepakaran saya. Terpaksa google iguana hidup nak rujuk buat dolly. Harap-harap pelanggan saya ni tak marah-marah sebab proses kerja saya lambat. huhu... Selain dolly Iguana ni, saya turut design dolly anak anjing, hamster, arnab dan burung. Semuanya rekaan baru sebab belum pernah design vector haiwan lagi kecuali kucing.
Kalau pelanggan sudah bersetuju dengan final design ni barulah saya share design lengkap yep. Buat sementara enjoy dulu vector dolly ni.

0 comments:

Wansteddy Studio