DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA

DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA
Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Wednesday, June 23, 2010

Badge ~ Blog Iem

Rekabentuk Badge ini dihasilkan untuk Iem. Sebelum menunjukkan rekaan terakhir, aku dah siapkan 5 badge khas untuk Iem. Tapi hanya 3 aku persembahkan kepada Iem memandangkan dua rekabentuk lagi kurang memuaskan hatiku. Aku suka rekabentuk yang sempurna. Harapanku Iem gembira dengan rekabentuk badge ini.
Rekabentuk pertama ~ Pilihan Iem Aku pun sukakan rekabentuk ini. Nampak klasik dan romantik. Imej kasih sayang.
Rekabentuk Kedua Anak teruna Iem ni memang makan gambar. Pandai bergaya ditambah dengan ekspresi wajah super cutenya tu.
Rekabentuk Ketiga
Rekabentuk ini bertemakan romantik. Suka tengok gambar ibu dan anak ni. Seronok hasilkan rekabentuk untuk Iem. Sebab aku pun memang sukakan tema vintage.

1 comments:

iem on July 14, 2010 at 10:57 AM said...

tq wan,im tak sempat2 lagii nk buat post pasal nii..nnt ingat nk order lagii satu tau..yg jenis dolly lak hehe..

Wansteddy Studio