DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA

DILARANG MENCIPLAK < IDEA & SEGALANYA
Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Monday, June 14, 2010

Badge

Pelanggan yang masih panas dalam oven bak kata pepatah yang dialih bahasakan hahaha... Momma Mia aka Alin. Terharu sungguh apabila Alin berminat untuk mengambil tempahan rekabentuk dariku. Sebenarnya Badge ini adalah hadiah penghargaan kepada Momma Mia kerana menempah Header Dolly dariku.
Badge Pertama
Badge ini diterima sebagai badge rasmi Momma Mia Blog.
Badge Kedua
Aku sendiri berpuas hati dengan rekabentuk kali ini. Sebab hampir 85% rekabentuk dolly keluarga Momma Mia aku rekabentuk semula.

4 comments:

Momma Mia on June 16, 2010 at 3:15 PM said...

hihi 2-2 suke tapi tak tau nk pilih... badge ke-2 tuh nnti nk letak kat blog contest ler.. thanx wan!!

Wansteddy Tales on June 17, 2010 at 10:06 AM said...

boleh je.
mmg dah jadi hak milik Alin ><

kakyong on June 25, 2010 at 4:21 PM said...

comel sungguh blog badge ni...
kemas sungguh hasil tgn wans..
kakyong ingat nak pesan header tp sbb tagline tak dpt lagi.. so kiv dulu lah yer....

Wansteddy Tales on June 25, 2010 at 4:28 PM said...

k.yong ~ trimas ><
saya mmg jenis cerewet kalau nak siapkan design tu makan masa sebab saya nak pastikan pelanggan suka ^^
xpe k.yong. sedia menunggu. gembira nak bekerjasama dgn k.yong ><

Wansteddy Studio