Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Tuesday, June 8, 2010

Illustration ~ Bee Toy

Design ini aku reka ketika final semester UiTM untuk projek akhir. Berkurun lamanya terperap dalam komputer. Bee toy ini aku lukis vector by vector dengan penuh kegigihan kerana tika itu masih baru kenal adobe illustrator. Makanya design aku tersangatlah sucinya. Takde langsung pencemaran unsur luar.
Bee Toy ini aku rujuk melalui wall hanging doll berbentuk lebah. Sangat cute. Patung tersebut termasuk dalam item projek akhirku. Sekarang dah selamat dalam simpanan pensyarah. Aku rasa dah lunyai kot dimamah usia. wuwu...

2 comments:

Putri N@ilofar on June 14, 2010 at 10:56 PM said...

Salam ziarah..owh..student uitm rupanya akak ni..akak ambik kos pe ea? Sy dr uitm segamat, amek kos info.mgt. Saya b'minat la bidang lukis2 kartoon mcm akak wat kt atas 2..sy de jgk bljr adobe illustrator 2, tp kurang mahir lg..bole kongsi x mcm ne nk lukis dolly 2?

TQ.

Wansteddy Tales on June 15, 2010 at 8:40 AM said...

Nas ~ akak ambil kos art design (grafik) kat UiTM Melaka.

akak ada rancangan nak buat tutorial pasal dolly vector ni. setakat ni masih merancang. mungkin akak akan buat ikut siri. dari beginner ke pro punya skill. insya'allah. sudi2 la ikuti perkembangan blog akak ><

Wansteddy Studio