Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Saturday, June 5, 2010

Handmade card

Sebelum rekabentuk kad kraf, aku bina dulu dolly untuk Ena dan suami. Aku rujuk gambar perkahwinan Ena. Baju bersanding Ena berwarna emas tu memang menambat hati. Justeru aku warnakan dolly Ena dan suami dengan pakaian pengantin berwarna emas.
Ena & suami versi dolly wansteddy
Selepas siapkan sedikit sebanyak pengubahsuaian, barulah kad kraf ini dibina sepenuhnya. Aku memilih tema warna merah pink simbol cinta. Mulanya nak letak tema serba putih tapi warna akan ditenggelami dolly nanti.
Kad kraf tempahan dari Ena
Saguhati untuk Ena. Aku sediakan kad hiasan meja. Boleh diletakkan dimana-mana sahaja sebagai kenangan. Diharapkan Ena berpuas hati dengan hasil kerjaku. Gembira bekerjasama dengan Ena. Terima kasih yep.

0 comments:

Wansteddy Studio