Creative Commons License
All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without my permission. Thank you!

Friday, June 11, 2010

Header Design ~ Hadani

Dah lama design header ni untuk Hadani aka Syahadah. Mem ni aku kenal melalui forum. Selepas tak aktif berforum lagi, masih berkontek sakan dengannya. Orangnya memang meriah. Kalau bercakap spesis tak boleh henti. Tah kenapa kitorang leh jadi ngam macam lama kenal pulak. Siap aku boleh beraku kau dengan dia walhal mem ni pangkat kakak tu dengan aku. Takpe la Dani kan. Bolehlah ko rasa diri muda ecey cey... Mem ni memang muda lagi pe. Dah anak dua maintain anggun gitu.
Eh, ini macam review blog pulak. Bukan nak tunjuk hasil kerja sendiri, hahaha... Sempat design 5 header untuk beliau. Tapi aku tunjuk 3 design je kat Hadani sebab aku tak berapa nak suka dua design lagi tu.
Design 1
Design ini yang dipilih Hadani Design 2
Design 3

0 comments:

Wansteddy Studio